У листопаді щочетверга на прямому зв’язку пенсійна служба області

Щочетверга з 11.00 до 12.00 у головному управлінні за номером “гарячої” лінії (0522) 33-04-41 роз’яснення та консультації з питань, що належать до сфери діяльності Пенсійного фонду України, надають керівники структурних підрозділів.

Подаємо заяву на зміну способу виплати пенсії у кілька кліків!

Головне управління нагадує пенсіонерам Кіровоградщини, що пенсія виплачується щомісяця через відділення АТ “Укрпошта” або через банківську установу. Спосіб виплати пенсії пенсіонер обирає самостійно. Крім того, обраний спосіб виплати пенсіонер може змінити за власним бажанням. Потрібно лише подати заяву. Як це зробити максимально просто та зручно для пенсіонерів?

До уваги роботодавців: коригуємо заяви-розрахунки правильно!

Щоб отримати фінансування “лікарняних” (для виплати у подальшому працівнику) роботодавець має подати до Пенсійного фонду України заяву-розрахунок з інформацією про нараховані застрахованій особі кошти. Але після того, як заяві-розрахунку страхувальника, яка подана в особистому кабінеті через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, надано статус  “Оплачено”, може з’явитись необхідність коригування заяви-розрахунку, тобто внесення до неї даних на збільшення або зменшення сум. Як сформувати та подати коригуючу заяву-розрахунок у кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України?

ДЛЯ ОТРИМАННЯ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

У разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання застраховані особи, які перебувають в трудових відносинах, мають право на отримання страхових виплат. На підставі проведеного розслідування страховими експертами з охорони праці складається акт за формою Н-1 або при професійному захворюванні акт за формою П-4.

У жовтні щочетверга на прямому зв’язку пенсійна служба області

Щочетверга з 11.00 до 12.00 у головному управлінні за номером “гарячої” лінії (0522) 33-04-41 роз’яснення та консультації з питань, що належать до сфери діяльності Пенсійного фонду України, надають керівники структурних підрозділів.

Пенсіонерам важливо пам’ятати про необхідність ідентифікації (підтвердження) особи

Пенсіонерам важливо пам’ятати про необхідність ідентифікації (підтвердження) особи. Якщо пенсіонер отримує пенсію на банківську картку, строк дії якої перевищує один рік, і при цьому протягом року не знімає з неї гроші, ‒ це сигнал для Пенсійного фонду України (далі ‒ ПФУ) про можливі проблеми отримання особою коштів: наприклад, смерть пенсіонера, про яку ніхто не повідомив, неможливість отримання кошти через воєнні дії тощо.

У вересні щочетверга на прямому зв’язку пенсійна служба області

Щочетверга з 11.00 до 12.00 у головному управлінні за номером “гарячої” лінії (0522) 33-04-41 роз’яснення та консультації з питань, що належать до сфери діяльності Пенсійного фонду України, надають керівники структурних підрозділів.

Яка різниця між відмовою і непризначенням субсидії? Якщо призначили нуль гривень субсидії ‒ це відмова?

Саме ці питання все частіше лунають у сервісних центрах обслуговування громадян головного управління. Нагадуємо, рішення “призначено”, “не призначено” та “відмовлено” приймаються відповідно до звернення заявника про призначення субсидії. У чому різниця між цими рішеннями?

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ