Фото без опису

Кіровоградщина: роботодавці потребують електрогазозварників

 

За інформацією обласного центру зайнятості, на Кіровоградщині не вистачає електрогазозварників.

Станом на 13 вересня у базі вакансій Кіровоградського обласного центру зайнятості зареєстровано 1739 вакантних посад. Наразі підприємства області потребують 58 електрогазозварників.

Фахівці з таких професій потрібні в Олександрівському, Бобринецькому,  Гайворонському, Голованівському, Долинському, Знам’янському, Кропивницькому, Маловисківському,  Новомиргородському, Новоукраїнському, Вільшанському районах та містах Кропивницький, Олександрія, Знам’янка, Світловодськ.

Роботодавці області готові платити електрогазозварникам від «мінімалки» (6 000) до 15 477 гривень. Таку заробітну плату вказують роботодавці під час подання вакансій до центрів зайнятості Кіровоградщини. Різниця в зарплатні пояснюється вимогами до кваліфікаційного рівня, категорії працівника, стажу роботи тощо.

Якщо Вас зацікавили вказані вакансії, за більш детальною інформацією звертайтеся до міськрайонних центрів зайнятості, районних та міськрайонних філій Кіровоградського обласного центру зайнятості.

 

Відділ організації надання послуг роботодавцям Кіровоградського обласного центру зайнятості


 

Підприємства Кіровоградщини потребують електромонтерів

 

За інформацією обласного центру зайнятості, на Кіровоградщині не вистачає електромонтерів.

Станом на 07 вересня у базі вакансій Кіровоградського обласного центру зайнятості зареєстровано 1660 вакантних посад. Наразі підприємства області потребують 70 фахівців за професіями:

  • електромонтер з випробувань та вимірювань  – 2 вакансії;
  • електромонтер з експлуатації електролічильників – 1 вакансія;
  • електромонтер з експлуатації розподільних мереж – 7 вакансій;
  • електромонтер з обслуговування підстанції  – 4 вакансії;
  • електромонтер з ремонту повітряних ліній електропередачі – 3 вакансії;
  • електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування – 42 вакансії;
  • електромонтер з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокування – 5 вакансій;
  • електромонтер контактної мережі – 6 вакансій.

Фахівці з таких професій потрібні в Олександрійському, Олександрівському, Гайворонському, Голованівському, Добровеличківському, Долинському, Кропивницькому, Новомиргородському, Новоукраїнському, Петрівському районах та містах Кропивницький, Олександрія, Знам’янка, Світловодськ.

Роботодавці області готові платити лікарям від 3 000 (0,5 ставки) до 12 313 гривень. Таку заробітну плату вказують роботодавці під час подання вакансій до центрів зайнятості Кіровоградщини. Різниця в зарплатні пояснюється вимогами до кваліфікаційного рівня, категорії працівника, стажу роботи тощо.

Якщо Вас зацікавили вказані вакансії, за більш детальною інформацією звертайтеся до міськрайонних центрів зайнятості, районних та міськрайонних філій Кіровоградського обласного центру зайнятості.

 

Відділ організації надання послуг роботодавцям Кіровоградського обласного центру зайнятості


 

Підприємствам і профтехучилищам Кіровоградщини потрібні майстри

 

За інформацією обласного центру зайнятості, на Кіровоградщині не вистачає майстрів.

Станом на 07 вересня у базі вакансій Кіровоградського обласного центру зайнятості зареєстровано 1660 вакантних посад. Наразі підприємства залізничної, гірничої, промислової сфер та навчальні заклади області потребують 19 фахівців за професіями:

  • майстер – 6 вакансій;
  • майстер виробництва– 1 вакансія;
  • майстер виробничого навчання – 5 вакансій;
  • майстер виробничої дільниці – 1 вакансія;
  • майстер гірничий підземної дільниці – 2 вакансії;
  • майстер дільниці – 1 вакансія;
  • майстер зміни – 1 вакансія;
  • майстер локомотивного депо– 1 вакансія;
  • майстер цеху – 1 вакансія.

Майстри затребувані в Олександрійському, Гайворонському, Голованівському, Маловисківському, Новоукраїнському районах та містах Кропивницький, Олександрія, Знам’янка, Світловодськ.

Роботодавці області готові платити майстрам від 6 100 до 22 800 гривень. Таку заробітну плату вказують роботодавці під час подання вакансій до центрів зайнятості Кіровоградщини. Різниця в зарплатні пояснюється вимогами до кваліфікаційного рівня, категорії працівника, стажу роботи тощо.

Якщо Вас зацікавили вказані вакансії, за більш детальною інформацією звертайтеся до міськрайонних центрів зайнятості, районних та міськрайонних філій Кіровоградського обласного центру зайнятості.

 

Відділ організації надання послуг роботодавцям Кіровоградського обласного центру зайнятості

 


 

 

Про документи, які підтверджують належність громадян до квотних категорій

 

Наказом Міністерства соціальної політики України від 16.05.2013 № 271 (із змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.05.2013 за № 841/23373, затверджено Порядок надання роботодавцями державній службі зайнятості інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. У рядку 02 інформації зазначається середньооблікова чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню та працювали на умовах повної зайнятості у звітному році.

Належність громадян до квотних категорій та дія квоти протягом відповідного періоду підтверджуються документами, а саме:

1) копією свідоцтва про народження дитини для:

одного з батьків або особи, яка їх замінює і:

має на утриманні дітей віком до шести років (до досягнення дітьми (дитиною) шести років, таке право може використати один із батьків дітей (дитини) віком до шести років);

виховує без одного з подружжя дитину віком до 14 років (до досягнення дитиною 14 років);

осіб, яким виповнилося 15 років та які за згодою одного з батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу (протягом трьох років з дня прийняття на роботу);

2) копією пенсійного посвідчення, що містить запис про інвалідність, для:

одного з батьків або особи, яка їх замінює і:

виховує без одного з подружжя особу з інвалідністю з дитинства (до досягнення дитиною 18 років);

утримує без одного з подружжя особу з інвалідністю з дитинства (незалежно від віку) та/або особу з інвалідністю I групи (незалежно від причини інвалідності) (до досягнення батьками пенсійного віку відповідно до статті 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування").

У разі відсутності пенсійного посвідчення належність громадян до категорій може підтверджуватися одним із таких документів:

копією посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю" , наведеного в додатку 1 до Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачі посвідчень особам, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю", затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 16.11.2007 № 612, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.12.2007 за № 1349/14616;

копією форми № 080/о "Медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років", затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.12.2001 № 482, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.01.2002 за № 11/6299;

копією форми первинної облікової документації № 157-1/о "Довідка до акта огляду медико-соціальною експертною комісією", затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.07.2012 № 577, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.09.2012 за № 1504/21816.

Крім документів, зазначених у пунктах 1 та 2, належність громадян до категорій для особи, яка замінює одного із батьків, підтверджується копією рішення місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування про встановлення опіки чи піклування над такою дитиною або рішення суду; одинокої матері (батька) - довідкою про отримання (неотримання) допомоги за формою, наведеною у додатку 11 до Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19.09.2006 № 345, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 06.10.2006 за № 1098/12972;

3) копією витягу з електронної обліково-статистичної картки дитини за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 28.11.2015 № 1256, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за № 380/28510, - для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (до досягнення ними 18-річного віку);

4) копією довідки про звільнення за формою, наведеною у додатку 9 до Інструкції про роботу відділів (груп, секторів, старших інспекторів) контролю за виконанням судових рішень установ виконання покарань та слідчих ізоляторів, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.06.2012 № 847/5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 14.06.2012 за № 957/21269, - для осіб, звільнених після відбуття покарання або примусового лікування, які після звільнення не перебували у трудових відносинах (до припинення трудових відносин з роботодавцем, який прийняв їх на роботу);

5) копією диплома або іншого документа про освіту - для молоді віком до 35 років, яка закінчила або припинила навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах (протягом шести місяців після закінчення або припинення навчання) і яка вперше приймається на роботу (протягом трьох років з дня прийняття на роботу);

6) копією військового квитка - для молоді віком до 35 років, яка звільнилася зі строкової військової або альтернативної (невійськової) служби (протягом шести місяців після закінчення або припинення служби) і яка вперше приймається на роботу (протягом трьох років з дня укладення першого трудового договору після звільнення зі строкової військової або альтернативної (невійськової) служби);

7) копією посвідчення учасника бойових дій, зразок якого наведено в додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.1994 № 302, - для учасників бойових дій (до припинення трудових відносин з роботодавцем, який прийняв їх на роботу).


 

Працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню: законодавство та звітність

Статтею 14 Закону України “Про зайнятість населення” визначено категорії громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. Для працевлаштування таких громадян (крім осіб з інвалідністю) роботодавцям (юридичним особам) з чисельністю працівників понад 20 осіб встановлюється квота у розмірі 5 % середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік. Для юридичних осіб, з чисельністю працівників від 8 до 20 осіб, встановлена квота у розмірі не менше однієї особи для працевлаштування осіб передпенсійного віку (особи, яким до настання права на пенсію за віком відповідно до статті 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” залишилося 10 і менше років).

Наказом Міністерства соціальної політики України від 16.05.2013 № 271 (із змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.05.2013 за № 841/23373, затверджено Порядок надання роботодавцями державній службі зайнятості інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.

Роботодавці щороку, не пізніше 01 лютого (після звітного року), подають до базових центрів зайнятості або філій регіональних центрів зайнятості інформацію про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (за встановленою вказаним наказом формою).

У рядку 01 інформації зазначається середньооблікова чисельність штатних працівників за календарний рік, що передує звітному (середньооблікова чисельність штатних працівників розраховується відповідно до Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 № 286, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за № 1442/11722, у частині визначення показника середньооблікової кількості штатних працівників).

У рядку 02 - середньооблікова чисельність штатних працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню та працювали на умовах повної зайнятості у звітному році.

У рядку 03 - розрахункова чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у розмірі 5 % середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік (округлення результатів обчислень здійснюється за таким правилом: округлюються цифри поступово справа наліво: якщо остання значуща цифра менше або дорівнює "4", вона відкидається; якщо більше або дорівнює "5", найближча ліворуч від неї цифра збільшується на одиницю).

У рядку 04 вказується середньооблікова чисельність штатних працівників за звітний рік.

У рядку 05 вказується середньооблікова чисельність штатних працівників, що є особами передпенсійного віку (рядки 04 та 05 заповнюються виключно роботодавцями з чисельністю штатних працівників від 8 до 20 осіб).

У рядку 06 вказується чисельність громадян, яких планується працевлаштувати в поточному році у рахунок квоти.


 

Професійні стандарти: що потрібно знати?

 

 

Слід зазначити, що суттєвим фактором під час укладення трудового договору є наповнення змістом його розділів, які регулюють питання обов’язків працівника, характеру виконуваної роботи тощо. При цьому доцільно використовувати затверджені професійні стандарти.

Пропонуємо ознайомитись з професійними стандартами, розміщеними на вебсайті Міністерства економіки Україні у розділі “Діяльність” – “Сфера зайнятості” – “Професійні стандарти” – “Реєстр професійних стандартів”!

 

https://www.me.gov.ua/Documents/List?lang=uk-UA&id=03c448b1-0620-45e2-a0a9-dc859d4d5d77&tag=ProfesiiniStandarti

 

Кіровоградський обласний центр зайнятості


 

 

Ринок праці Кіровоградщини: 6 осіб претендують на одну вакансію

 

Станом  на  01 вересня 2021  року  в   центрах   зайнятості  області було зареєстровано  12,4 тис. безробітних громадян.

У  середньому  на одну  вакансію  претендувало шість осіб: станом на  01 вересня 2021  року  кількість вакансій у базі даних центрів зайнятості області становила майже 1,9 тис. од.

Варто зазначити, що ситуація на ринку праці Кіровоградської області характеризується постійним попитом на працівників:

  • сільського, лісового та рибного господарства (40,8%);
  • переробної промисловості (11,7%);
  • сфери оптової та роздрібної торгівлі (9,5%);
  • державного управління й оборони (7,0%).

 

Кіровоградський обласний центр зайнятості

 


 

Яку  інформаційну підтримку легалізаційних процесів пропонує служба зайнятості?

 

Обласний центр зайнятості проводить інформаційну кампанія щодо висвітлення питань легального оформлення трудових відносин. В її рамках проходять семінари (вебінари) для шукачів роботи та роботодавців, розміщуються матеріали на сторінці центру в мережі Інтернет та у соціальній мережі Фейсбук.

За зверненням обласного центру зайнятості на вебсторінці Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати створено постійну рубрику “Державна служба зайнятості”, до складу якої, зокрема, включено розділ “Легальне оформлення трудових відносин”. Пропонуємо ознайомитись з матеріалами, розміщеними в ній!

 

Кіровоградський обласний центр зайнятості

 


 

 

Електронні опції від центру зайнятості: інтерактивна мапа вакансій

 

Шукаєте роботу та є користувачем мережі Інтернет?

Запрошуємо завітати на сайт Кіровоградського обласного центру зайнятості!

У рубриці «Громадянам» ви можете ознайомитись з інтерактивною мапою вакансій. Мапа дозволяє дистанційно (за допомогою ґаджетів та персонального комп’ютера) здійснювати пошук вакансій за містами та районами області.

Також маєте змогу ознайомитись з характеристиками вакансій, зокрема з розміром заробітної плати.

Користуйтесь інтернет-ресурсами державної служби зайнятості!

Знайдіть роботу своєї мрії!

 

Відділ організації надання послуг роботодавцям Кіровоградського обласного центру зайнятості